Відповіді на типові запитання
Як зробити замовлення?
Замовлення на сайті приймаються в будь-який час, без обмежень. Оберіть товари, які сподобалися та покладіть їх у кошик, натиснувши на відповідну кнопку біля товару. Натиснувши на кнопку «оформити замовлення» Ви переходите в кошик і заповнюєте необхідну інформацію в анкеті. Ця інформація необхідна для відправки Вашого замовлення. Від правильності заповнення залежить швидкість обробки замовлення та, відповідно, час отримання Вами товару.
Навіщо входити в систему?
Оформляти замовлення можна без попередньої реєстрації. Зареєструвавшись, Ви отримуєте переваги в роботі з сайтом. Вам немає необхідності при кожному новому замовленні заповнювати знову інформацію при оформленні замовлення; на сайті Ви можете бачити історію своїх замовлень; Підписавшись на розсилку новин, Ви будете першими дізнаватися про всі новинки на сайті.
Де подивитися оптові ціни?
На сайті спочатку вказані роздрібні ціни. Для перегляду оптових цін Вам необхідно залишити заявку для реєстрації на сторінці ОПТ.
Я зробив замовлення. Що далі?
Після того як Ви зробили замовлення, він надходить в роботу. На підтвердження того, що замовлення прийняте, Ви отримуєте на електронну пошту лист з сайту. Якщо замовлення оформлене в робочий час, менеджер зв'яжеться з Вами протягом 2-х годин, якщо у позаробочий час, то до 12 годин наступного робочого дня.
Як я можу отримати своє замовлення?
Ми відправляємо замовлення через транспортні компанії Нова Пошта, Автолюкс, Інтайм і Делівері (без послуги «накладений платіж»). При оформленні замовлення Ви вказуєте транспортну компанію та номер відділення, на якому Вам зручно отримати замовлення. Самовивозом або кур'єрською доставкою замовлення не доставляються.
Яким способом краще оплатити замовлення?
Яким способом можна сплатити замовлення?
Для оплати товару доступні 4 способи:
1. Накладний платіж - оплата при отриманні у відділенні транспортної компанії;
2. Передплата за товар через платіжну систему Liqpay – оплата онлайн із сайту, оплата через платіжні термінали, оплата з картки;
3. "Миттєва розстрочка" від Приват Банку.
4. Тільки для оптових покупців оплата на розрахунковий рахунок ФОП із Вашого розрахункового рахунку ФОП.
Як зробити дозамовлення до основного замовлення?
Після основного замовлення Ви можете оформити дозамовлення. В цьому випадку в коментарі до нового замовлення вкажіть, що це дозамовлення та вкажіть номер основного замовлення. Цей номер Ви можете подивитися в листі з сайту або в «особистому кабінеті», якщо Ви зареєстровані. Замовлення та дозамовлення будуть об'єднані й відправлені Вам в одній посилці.
Скільки часу проходить з моменту оформлення замовлення до його отримання?
Якщо замовлення оформлене до 13-00 в робочий час, то воно буде зібране та відправлене в цей же день, за умови відправки післяплатою або при передоплаті, якщо зарахування коштів відбулося до 13-00. Якщо замовлення надійшло після 13-00 або в вихідний день, то збиратися та вирушати воно буде на наступний робочий день. Час доставки посилки залежить від обраної транспортної компанії та Вашого міста. Звичайні терміни доставки до обласних центрів 1 доба, до райцентрів 2 доби.
Ми не контролюємо роботу та терміни доставки транспортними компаніями, але ми можемо гарантувати Вам, що посилка буде здана на транспортну компанію в найкоротший час, згідно з графіком роботи викладеним вище.
У посилці виявлено бракований товар, які мої дії?
Ви можете повернути бракований товар. Для цього на сайті в розділі «Зв'яжіться з нами» вкажіть з якого замовлення буде повернутий товар. Якщо Ви зареєстрований покупець і зайшли на сайт під своїм логіном, список Ваших замовлень вже буде вказано. Доставка бракованого товару буде за рахунок магазину. Вартість бракованого товару буде зарахована Вам при наступному замовленні, або Вам буде висланий аналогічний товар без браку. У відповідному листі Вам буде вислана інформація для відправки повернення.
Скільки буде коштувати доставка?
Вартість доставки визначає транспортна компанія в момент оформлення посилки. Вартість доставки залежить від ваги, габаритів посилки та адреси доставки. До моменту отримання Ви можете дізнатися яку точно суму Вам необхідно заплатити при отриманні, вказавши на сайті транспортної компанії номер декларації.
Чи можна зробити замовлення по телефону?
Замовлення приймаються з сайту. У цьому випадку Ви контролюєте правильність всієї інформації необхідної для доставки Вам товару та правильність вибору самого товару.
Якщо у Вас виникли складнощі з оформленням замовлення зателефонуйте нам на номер 048-705-777-0; 073-705-777-0.
Як часто з'являються новинки в магазині?
Новинки на сайті з'являються регулярно. До нового сезону надходження товарів може відбуватися щотижня. Якщо Ви підписані на розсилку новин, Ви будете дізнаватися про всі новинки першими.
Чи актуальна наявність та ціни на сайті?
Всі ціни на сайті актуальні. На сайті представлений тільки той товар, який є в наявності та доступний для замовлення.
Я поклав товар у кошик, але не можу оформити замовлення, видає помилку
Таке можливо, якщо Ви відклали товар в кошик, але не оформили відразу замовлення. За цей час цей товар був повністю проданий. В цьому випадку Вам необхідно видалити такий товар (підсвічується червоним) і оформити замовлення на доступний для замовлення товар.