Усі замовлення оформлюються покупцями на сайті.
Вибравши потрібні товари Ви оформляєте замовлення, вказуючи контактні дані Одержувача, вибираючи зручний спосіб оплати (з доступних) та заповнюючи необхідну інформацію про доставку. Від правильності зазначеної інформації залежить швидкість обробки замовлення і, відповідно, час отримання Вами товару.
Замовлення збираються одразу, без попереднього узгодження. Якщо до замовлення у Вас є додаткові питання про товар/оплату/доставку, про це можете вказати в Коментарі до замовлення.
Інформація на сайті про наявність товарів та ціни завжди актуальна.
Оформлене, але ще не надіслане замовлення можна змінити.
Якщо Вам необхідно додати або прибрати товари з оформленого замовлення, змінити інформацію про Одержувача, доставку або скасувати повністю, в цьому випадку зв'яжіться з нами за тел. +38(048) 705-777-0 або info@podium.ua
Замовлення не може бути оформлене з кількох причин:
- Не вказано номер телефону у Вашому обліковому записі (для зареєстрованих клієнтів). Необхідно перейти до Особистого Кабінету. У вкладці "Профіль" виправити дані;
- Не заповнені всі необхідні поля у Кошику. Необхідно заповнити поля про Одержувача та інформацію про доставку;
– Товар закінчився. У кошику такий товар матиме інформаційне повідомлення. Необхідно зменшити кількість цього товару чи видалити повністю;
- У товару немає кнопки "Купити". Такий товар продано та недоступний до замовлення.
Оформляти роздрібні замовлення можна без попередньої реєстрації.
При реєстрації Ви отримуєте переваги у роботі з сайтом:
Оформлення оптового замовлення можливе лише після реєстрації.
На сайті в каталозі представлені ті товари, які є в наявності.
Якщо товар закінчився, він видаляється із загального каталогу і стає недоступним для замовлення (немає кнопки «Купити»)
У докладній інформації до кожного товару зазначено:
На сайті спочатку вказано роздрібні ціни.
З нашою пропозицією для Оптових покупців можна ознайомитись на сторінці "ОПТ"
Для перегляду оптових цін та оформлення оптового замовлення, Вам необхідно зареєструватися / авторизуватися на сайті як Оптовому Покупцеві.
Після того, як Ви зробили замовлення, він вступає в роботу.
На підтвердження того, що замовлення прийняте, Ви отримуєте на електронну пошту автоматичний лист із сайту. Також, для зареєстрованих Покупців є відстеження обробки замовлення в особистому кабінеті на сайті
Якщо замовлення оформлено у робочий час, менеджер, у разі потреби для уточнення інформації, зв'яжеться з Вами протягом 2-х годин, якщо у позаробочий час, то до 12 години наступного робочого дня.
Ми надсилаємо замовлення через транспортні компанії Нова Пошта та Делівері.
При оформленні замовлення Ви вказуєте транспортну компанію та номер відділення, де Вам зручно отримати замовлення.
Для Оптових та Роздрібних покупців доступна Безкоштовна доставка
Якщо замовлення оформлено до 13-00 в робочий час, то воно буде зібрано і відправлено в цей же день, за умови відправки післяплатою або при передоплаті, якщо зарахування коштів відбулося до 13-00.
Якщо замовлення надійшло після 13-00 або у вихідний день, то збиратися і вирушатиме він наступного робочого дня.
Час доставки посилки залежить від вибраної транспортної компанії та Вашого міста. Звичайні терміни доставки до обласних центрів 1 доба, до райцентрів 2 доби.
Ми не контролюємо роботу та терміни доставки транспортними компаніями, але ми можемо гарантувати Вам, що посилка буде передана транспортній компанії у найкоротший час, згідно з графіком роботи викладеного вище.
Для оплати товару доступні 4 способи:
Ви можете повернути новий товар протягом 14 днів з моменту покупки, за умови, що він не був у вжитку, а його оригінальна упаковка, товарний вигляд та споживчі властивості (етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережені.
Для оформлення повернення: