Новинки: Жіночі сумки та рюкзаки Jielshi
cart items:
Головна / 

Інформація для роздрібних покупців

Замовлення оформлюються через сайт.

  • Інформація на сайті про наявність товару та ціни актуальна;
  • Можливість оформити замовлення без обов'язкової реєстрації;
  • Надсилання замовлень без передоплати.

Залежно від суми замовлення надаються знижки:

  • від 500 грн. - 5%
  • від 700 грн. - 7%
  • від 1000 грн. - 10%

Безкоштовна доставка замовлень від 700 грн.! Всі витрати на доставку замовлення оплачує Магазин

Способи оплати:

  • післяплати (оплата при отриманні у відділенні транспортної компанії)
  • LiqPay (оплата online із сайту банківською картою (VISA, MasterCard), через термінал самообслуговування)
  • Миттєва розстрочка 

Миттєва розстрочка від ПриватБанку

  • Доступна Власникам картки: "Універсальна", "Універсальна GOLD", VIP картки (Platinum, World Black Edition, World Elite, Visa Infinite);
  • Термін кредитування: від 2 до 12 місяців;
  • Щомісячна комісія: 2,9% від суми купівлі;
  • Сума купівлі: від 500 грн. - до згідно з Вашим лімітом (SMS на номер 10060 з текстом chast);
  • Зарахування оплати: до 24 години.

Безкоштовна доставка замовлень від 700 грн.! Всі витрати на доставку замовлення оплачує Магазин

Замовлення оформлені:

  • до 13:00 у робочі дні відвантажуються цього ж дня.
  • після 13.00 відвантажуються наступного робочого дня.

Відправлення замовлень: 4 рази на тиждень: понеділок, середа, четвер та п'ятниця.

 

Доставка здійснюється транспортними компаніями:

  • "Нова Пошта":
  • "Делівері" (тільки за передоплатою, без післяплати)

 

Після надсилання посилки номер Транспортної Накладної надсилається SMS-повідомленням, а також вказується в Історії замовлень (для зареєстрованих клієнтів)

Доставку повернення через брак або пересорт оплачує Магазин.

На підставі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» придбаний товар можна повернути протягом 14 днів з моменту покупки, за умови, що він не був у вжитку, а його оригінальна упаковка, товарний вигляд та споживчі властивості (етикетки, ярлики, що містять характеристики товару) збережено.

Гарантія не поширюється на:

  • дефекти, що виникли внаслідок неправильної експлуатації;
  • механічні пошкодження, неправильне зберігання, недбале обслуговування та догляд, перевищення навантаження, застосування виробу не за призначенням (у тому числі третіми особами – збитки, завдані перевізниками);
  • подряпини, дії екстремальних температур, розчинників, кислот, води, механічні ушкодження, стихійних лих;
  • гарантія не поширюється на декоративну «начіпну» фурнітуру — прикраси.

Важливо! Пред'являючи претензію, будь ласка, на весь гарантійний термін виробу зберігайте документи, або інші факти, що підтверджують купівлю даного товару, як докази придбання товару безпосередньо в нашому магазині.

Для оформлення повернення:

  • зв'яжіться з Магазином електронною поштою info@podium.ua або за тел. +38(048) 705-777-0
  • повідомте про причини повернення, товар який буде повернено, а також вкажіть номер замовлення;
  • Номер Транспортної Накладної повідомте на електронну пошту info@podium.ua
Товар доданий до кошика

product name and article

000 грн
000 грн
Сума по всьому кошику - грн
Нагадування паролю
Вибране

Переконайтеся, що Ви увійшли до Акаунту

Список Вибраних товарів синхронізується на всіх пристроях, якщо Ви увійшли до Акаунту

написати листа
Питання успішно відправлено

Google